Газова пружина Magnum Sport для Stoeger X20

Газова пружина Magnum Sport для Stoeger X20 від компанії Інтернет-магазин "Компот" - фото 1
833 ₴
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
PAT-000448
Производитель
Собственное производство
Тип
Газовая пружина
Гарантийный срок
12 мес
Страна производства
Украина
Примечание*
Характеристики и комплектация товара могут изменяться производителем без уведомления.
Примечание**
Внешний вид товара может отличатся от изображения.

Опис

Газова пружина (ДП) для гвинтівки Stoeger X20
Комплект:
1. Газова пружина.
2. Інструкція по установці і експлуатації.
Інструкція та загальні відомості:
Нерозбірна газова пружина (далі ДП) - альтернатива звичайної кручений пружини. Являє собою закритий циліндр високого тиску, в якому розташований шток, що працює на розтиснення. Закачана азотом(N) найбільш оптимальне для відповідної моделі ППП тиск. Обладнана вузлом заправки масла і регулювання (стравлювання) тиску. Перед заправкою азотом циліндр пружини опрессован маслом на 30 МПа (310ат). ДП дозволить Вам переносити гвинтівку у зведеному стані тривалий час без будь-якого погіршення ТТХ, зменшить віддачу, збільшить ресурс гвинтівки в 5 разів і поліпшить купчастість при стрільбі. Ще одним з переваг газових пружин в порівнянні із звичайними металевими є те, що у них з плином часу не змінюється коефіцієнт жорсткості, а це значить більша стабільність характеристик гвинтівки внаслідок відсутності усадки пружини. Заправка газом проводиться при 20 *С. Зміни від цієї температури на кожні 3 градуси, збільшує або зменшує зусилля штока ДП на 1%.
Інструкція з монтажу:

1. Необхідно розібрати гвинтівку: зняти ложа з гвинтівки і демонтувати задню напрямну заглушку пружини, видалити виту пружину і її центруючі елементи, а саме отримати вантаж поршня (якщо є) і з задника вибити трубчасту напрямну. Для цього потрібно зняти пластиковий ковпачок з задника і вибити напрямну з металевого задника, використовуючи для цього витягнутий раніше обважнювача в якості виколотки. Демонтуйте поршень і огляньте задню поверхню його затори: на краю послабляє отвору не повинно бути задирок , герметизуючий елемент не повинен виступати за площину, інакше різьблення заглушки ДП може пошкодитися.
2. При складанні гвинтівки необхідно звернути увагу на стан манжети поршня, а також ущільнення стовбура і перепуску. Огляньте гвинтівку перед установкою газової пружини на те, щоб нічого не могло чіпляти циліндр і шток ДП при експлуатації: шептало, крива тяга взводу, задирки, виступи від зварювання, виступи усередині поршня і т. д. Якщо таке є, треба усунути це до установки ДП. Гвинтівка, в яку встановлюється ДП, повинна бути повністю технічно справна. В іншому випадку виробник не гарантує досягнення бажаних характеристик гвинтівки.
3. Встановити ДП циліндром в поршень, шток ДП при цьому повинен увійти до поглиблення центрирующей упорної шайби, яка встановлюється в отвір задника гвинтівки (див. рис.). Монтаж і демонтаж ДП потрібно проводити тільки в спеціальному пристрої (струбцина). ДП має велике зусилля страгивания, тому спроби стиснути її руками або випадковим важелем без жорсткої фіксації корпусу гвинтівки можуть призвести до руйнування ДП внаслідок самовільного різкого виходу штока з циліндра.
УВАГА! Пружину обов'язково встановлювати з предсжатием! Предсжатие повинно бути не менше 2-3мм, інакше газова пружина без предсжатия може вийти з ладу. Визначити величину попереднього поджатия нескладно. Для цього слід встановити в гвинтівку поршень з манжетою, до упору манжети поршня в дно циліндра гвинтівки, вставити циліндр ДП поршень, встановити центрирующую опорну шайбу (шток ДП при цьому повинен увійти до поглиблення центрирующей опорної шайби) та вставити задник в гвинтівку. Відстань, на яке задник гвинтівки не доходить до свого робочого положення – це і є величина предсжатия пружини. Якщо предсжатие виходить недостатнім (менше 2-3мм) необхідно між циліндром ДП і дном поршня встановити шайбу, або кілька шайб відповідної товщини.
4. Не пробуйте зводити гвинтівку без ложі, так як тяга взводу може відійти від компресора і пошкодити газову пружину.

Інструкція з експлуатації:
1. Один раз в рік, але не більше 6 000-8 000 пострілів рекомендується проводити технічне обслуговування (ТО): загальну оцінку зносу, заміна масла, підкачування тиску до номінального рівня і т. д..
2. Наявність невеликої кількості масла не є несправністю, швидше за відсутність його виносу з пружини служить сигналом для проведення тех. обслуговування і перезаправки.
3. Оберігайте ДП (шток і циліндр) від механічних пошкоджень.
4. Пам'ятайте про термозависимости ДП від температури. Постріл з гвинтівки, нагрітою на сонці в жарку погоду (підвищений тиск в циліндрі збільшує потужність), може негативно позначитися на купчастості стрільби і від цього може постраждати оптика. Також не використовуйте ДП на сильному морозі, стравити газ, так як сальникове ущільнення може втратити герметичність. Не забувайте, ДП працює у форсованому режимі з високим робочим тиском, при екстремальній ситуації використовуйте стару дротяну пружину. Не рекомендується експлуатувати при негативних температурах. Не експлуатувати ДП при температурі нижче -5.
5. Важливо! Не можна стискати ДП і різко звільняти шток поза гвинтівки і при демонтажі з гвинтівки (використовуйте струбцину), так як туман його виліт з виходом з ладу ДП.
6. Зберігати гвинтівку з ДП слід в невзведенном стані стовбуром нагору (шток ДП в нижньому положенні), а також штоком вниз зберігання ДП окремо від гвинтівки.