Газова пружина Magnum Sport для ІЖ-22
Газова пружина Magnum Sport для ІЖ-22
693 ₴ 825,07 ₴
-16%, залишилося 11 днів
В наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Код товару
PAT-002202
Производитель
Собственное производство
Тип
Газовая пружина
Гарантийный срок
12 мес
Страна производства
Украина
Примечание*
Характеристики и комплектация товара могут изменяться производителем без уведомления.
Примечание**
Внешний вид товара может отличатся от изображения.
Примечание***
Страна происхождения торговой марки может отличатся от страны производителя.
Терміни дії знижки
з 03.10.2024 по 02.12.2024
Опис
Газова пружина (ГП) для гвинтівки ІЖ-22
Комплект:
Газова пружина.
Інструкція з встановлення та експлуатації
Центруюча завзята шайба штока.
Інструкція та загальні відомості:
Нерозбірна газова пружина (далі ДП) - альтернатива звичайної кручений пружини. Є закритим циліндром високого тиску, в якому розташований шток, що працює на розтискання. Закачано азотом (N) найбільш оптимальне для відповідної моделі ППП тиск. Обладнана вузлом заправки олії та регулювання (травлювання) тиску. Перед заправкою азотом циліндр пружини опресований олією на 30 МПа (310ат). ДП дозволить Вам переносити гвинтівку у зведеному стані тривалий час без будь-якого погіршення ТТХ, зменшить віддачу, збільшить ресурс гвинтівки в 5 разів та покращить купчастість під час стрільби. Ще однією з переваг газових пружин у порівнянні звичайними металевими є те, що у них з часом не змінюється коефіцієнт жорсткості, а це означає більша стабільність характеристик гвинтівки внаслідок відсутності усадки пружини. Заправка газом провадиться при 20 *С. Зміни від цієї температури на кожні 3 градуси збільшують або зменшують зусилля штока ДП на 1%.
Інструкція монтажу:
1. Необхідно розібрати гвинтівку: зняти ложа з гвинтівки, демонтувати задню напрямну заглушку пружини і видалити кручену пружину, витягти обтяжувач поршня (якщо є). Демонтуйте поршень і огляньте задню поверхню його пробки: на краю отвору, що послаблює, не повинно бути задирок , герметизуючий елемент не повинен виступати за площину, інакше різьблення заглушки ГП може пошкодитися.
2. При складанні гвинтівки необхідно звернути увагу на стан манжети поршня, а також ущільнення ствола та перепуску. Огляньте гвинтівку перед встановленням газової пружини на те, щоб нічого не могло чіпляти циліндр і шток ДП при експлуатації: шепотіло, крива тяга взводу, задирки, виступи від зварювання, виступи всередині поршня і т.д. Якщо таке є, необхідно усунути це до встановлення ГП. Гвинтівка, в яку встановлюється ДП, має бути повністю технічно справною. В іншому випадку виробник не гарантує досягнення бажаних характеристик гвинтівки.
3. Встановити ДП циліндром у поршень, шток ДП при цьому повинен увійти в поглиблення центруючої упорної шайби, яка встановлюється в отвір гвинтівки задника (див. рис.). Монтаж та демонтаж ДП потрібно проводити лише у спеціальному пристрої (струбцина). ДП має велике зусилля стригання, тому спроби стиснути її руками або випадковим важелем без жорсткої фіксації корпусу гвинтівки можуть призвести до руйнування ДП внаслідок різкого виходу штоку з циліндра.
УВАГА! Пружину обов'язково встановлювати з передсжатием! Передсжатие має бути не менше 2-3мм, інакше газова пружина без передсжиття може вийти з ладу. Визначити величину попереднього підібгання нескладно. Для цього слід встановити в гвинтівку поршень з манжетою, до упору манжети поршня в дно циліндра гвинтівки, вставити циліндр ГП в поршень, встановити центруючу опорну шайбу (шток ГП при цьому повинен увійти в поглиблення опорної шайби, що центрує) і вставити задник у гвинтівку. Відстань, на яку задник гвинтівки не доходить до свого робочого становища – це і є величина передсжиття пружини. Якщо передсжатие виходить недостатнім (менше 2-3мм) необхідно між циліндром ГП і дном поршня встановити шайбу або кілька шайб відповідної товщини.
4. Не спробуйте зводити гвинтівку без ложі, оскільки тяга взводу може відійти від компресора та пошкодити газову пружину.
Інструкція з експлуатації:
1. Один раз на рік, але не більше 6000-8000 пострілів рекомендується проводити технічне обслуговування (ТО): загальну оцінку зносу, заміна олії, підкачування тиску до номінального рівня і т.д.
2. Наявність невеликої кількості олії не є несправністю, скоріше відсутність його винесення з пружини служить сигналом для проведення тих. обслуговування та перезаправлення.
3. Оберігайте ДП (шток та циліндр) від механічних пошкоджень.
4. Пам'ятайте про термозалежність ГП від температури. Постріл з гвинтівки, нагрітої на сонці в спеку (підвищений тиск у циліндрі збільшує потужність), може негативно позначитися на купчастості стрілянини і від цього може постраждати оптика. Також не використовуйте ДП на сильному морозі, стравиться газ, оскільки сальникове ущільнення може втратити герметичність. Не забувайте, ДП працює у форсованому режимі з високим робочим тиском, за екстремальної ситуації використовуйте стару дротяну пружину. Не рекомендується експлуатувати за негативних температур. Не експлуатувати ГП за температури нижче -5.
5. Важливо! Не можна стискати ГП і різко звільняти шток поза гвинтівкою та при демонтажі з гвинтівки (використовуйте струбцину), оскільки можливий його виліт з виходом з ладу ГП.
6. Зберігати гвинтівку з ГП слід у зведеному стані стовбуром вгору (шток ГП у нижньому положенні), а також штоком вниз зберігання ГП окремо від гвинтівки.
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обмінуУмови гарантії