Газова пружина Magnum Sport для Crosman Nitro Venom / Crosman Nitro Venom Сутінки
Газова пружина Magnum Sport для Crosman Nitro Venom / Crosman Nitro Venom Сутінки
694 ₴ 825,72 ₴
-16%, залишилося 9 днів
В наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Код товару
PAT-000553
Виробник
Crosman
Производитель
Собственное производство
Тип
Газовая пружина
Гарантийный срок
12 мес
Страна производства
Украина
Примечание*
Характеристики и комплектация товара могут изменяться производителем без уведомления.
Примечание**
Внешний вид товара может отличатся от изображения.
Терміни дії знижки
з 03.10.2024 по 02.12.2024
Опис
Газова пружина (ДП) для гвинтівки Crosman Nitro Venom / Crosman Nitro Venom Сутінки
Комплект:
- Газова пружина.
- Інструкція по установці і експлуатації.
Загальні відомості:
Нерозбірна газова пружина (далі ДП) - альтернатива звичайної кручений пружини. Являє собою закритий циліндр високого тиску, в якому розташований шток, що працює на розтиснення. Закачана азотом(N) найбільш оптимальне для відповідної моделі ППП тиск. Обладнана вузлом заправки масла і регулювання (стравлювання) тиску. Перед заправкою азотом циліндр пружини опрессован маслом на 30 МПа (310ат). ДП дозволить Вам переносити гвинтівку у зведеному стані тривалий час без будь-якого погіршення ТТХ, зменшить віддачу, збільшить ресурс гвинтівки в 5 разів і поліпшить купчастість при стрільбі. Ще одним з переваг газових пружин в порівнянні із звичайними металевими є те, що у них з плином часу не змінюється коефіцієнт жорсткості, а це значить більша стабільність характеристик гвинтівки внаслідок відсутності усадки пружини. Заправка газом проводиться при 20 *С. Зміни від цієї температури на кожні 3 градуси, збільшує або зменшує зусилля штока ДП на 1%.
Інструкція з монтажу:
1. Необхідно розібрати гвинтівку: зняти ложа з гвинтівки і демонтувати задню напрямну заглушку пружини разом з ДП використовуючи струбцину.
2. При складанні гвинтівки необхідно звернути увагу на стан манжети поршня, а також ущільнення стовбура і перепуску. Огляньте гвинтівку перед установкою газової пружини на те, щоб нічого не могло чіпляти циліндр і шток ДП при експлуатації: шептало, крива тяга взводу, задирки, виступи від зварювання, виступи усередині поршня і т. д. Якщо таке є, треба усунути це до установки ДП. Гвинтівка, в яку встановлюється ДП, повинна бути повністю технічно справна. В іншому випадку виробник не гарантує досягнення бажаних характеристик гвинтівки.
3. Встановити ДП циліндром в задник, шток ДП при цьому повинен увійти в поглиблення на дні поршня. Монтаж і демонтаж ДП потрібно проводити тільки в спеціальному пристрої (струбцина). ДП має велике зусилля страгивания, тому спроби стиснути її руками або випадковим важелем без жорсткої фіксації корпусу гвинтівки можуть призвести до руйнування ДП внаслідок самовільного різкого виходу штока з циліндра.
УВАГА! Пружину обов'язково встановлювати з предсжатием! Предсжатие повинно бути не менше 2-3мм, інакше газова пружина без предсжатия може вийти з ладу. Визначити величину попереднього поджатия нескладно. Для цього слід встановити в гвинтівку поршень з манжетою, до упору манжети поршня в дно циліндра гвинтівки, вставити циліндр ДП в задник, штоком в поршень (шток ДП при цьому повинен увійти в поглиблення на дні поршня) і вставити задник в гвинтівку. Відстань, на яке задник гвинтівки не доходить до свого робочого положення – це і є величина предсжатия пружини. Якщо предсжатие виходить недостатнім (менше 2-3мм) необхідно між циліндром ДП і дном задника встановити шайбу, або кілька шайб відповідної товщини.
4. Не пробуйте зводити гвинтівку без ложі, так як тяга взводу може відійти від компресора і пошкодити газову пружину.
Інструкція з експлуатації:
1. Один раз в рік, але не більше 8'000-10'000 (оптимально після 6'000-8'000) пострілів рекомендується проводити технічне обслуговування (ТО): загальну оцінку зносу, заміна масла, підкачування тиску до номінального рівня і т. д.. ТО Після експлуатаційний цикл повторюється.
2. Наявність невеликої кількості масла не є несправністю, швидше за відсутність його виносу з пружини служить сигналом для проведення тех. обслуговування і перезаправки.
3. Оберігайте ДП (шток і циліндр) від механічних пошкоджень.
4. Пам'ятайте про термозависимости ДП від температури. Постріл з гвинтівки, нагрітою на сонці в жарку погоду (підвищений тиск в циліндрі збільшує потужність), може негативно позначитися на купчастості стрільби і від цього може постраждати оптика. Також не використовуйте ДП на сильному морозі, стравити газ, так як сальникове ущільнення може втратити герметичність. Не забувайте, ДП працює у форсованому режимі з високим робочим тиском, при екстремальній ситуації використовуйте стару дротяну пружину. Не рекомендується експлуатувати при негативних температурах. Не експлуатувати ДП при температурі нижче -5.
5. Важливо! Не можна стискати ДП і різко звільняти шток поза гвинтівки і при демонтажі з гвинтівки (використовуйте струбцину), так як туман його виліт з виходом з ладу ДП (всередині циліндра ДП на штоку навинчен поршень з латуні, це з'єднання не розраховане на великі механічні навантаження, поршень виконує наполегливо-центрирующюю функцію).
6. Зберігати гвинтівку з ДП слід в невзведенном стані стволом вниз (шток ДП в нижньому положенні), а також штоком вниз зберігання ДП окремо від гвинтівки.
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обмінуУмови гарантії